Zwroty i reklamacje

// zwrot zakupionych produktów (odstąpienie od umowy)

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości, a opisy szczegółowe i w pełni zgodne z rzeczywistością. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz nam odesłać zakupiony produkt to masz na to aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oczywiście nie musisz podawać przyczyny.

Prosimy, poinformuj nas wcześniej o swojej decyzji:

  • pisząc na adres e-mail: biuro@nakleo.pl
  • dzwoniąc pod numer +48 506 915 101

Wraz z przesyłką nie zapomnij podać numeru konta bankowego na które będziemy mogli dokonać zwrotu wpłaconych środków. Zwykle zajmuje nam to do 7 dni roboczych.

// reklamacja z tytułu rękojmi

Wszystkie nasze produkty objęte są dwuletnim okresem rękojmi. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon  fiskalny albo faktura VAT) albo inny dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży (np. numer zamówienia). Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu wraz z krótką informacją dotyczącą zgłaszanej wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas reklamowanego towaru.

// uszkodzenie przesyłki podczas transportu

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy sporządzić protokół szkody w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu InPost uszkodzenie można zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Szkodę można również zgłosić w terminie 7 dni od momentu jej odebrania kontaktując się bezpośrednio z odpowiednią firmą transportową.

Opis zaistniałej sytuacji prosimy przesłać na nasz adres mailowy wraz z ewentualną dokumentacją (protokół szkody, zdjęcia). Jeśli zakupione produkty będą w stanie nie nadającym się do użytku, niezwłocznie wyślemy nowe a całą procedurę dochodzenia roszczeń od firmy przewozowej przeprowadzimy we własnym zakresie.

// zagubienie przesyłki podczas transportu

Większość przesyłek posiada numer nadania umożliwiający śledzenie który wysyłamy mailowo w momencie realizacji zamówienia. Jeśli przesyłka jest zbyt długo w drodze prosimy o skontaktowanie się z firmą przewozową - w większości wypadków sprawę opóźnienia udaje się wyjaśnić i paczka szybko trafia do adresata.

W przypadku gdy przesyłka nie zostaje doręczona w przeciągu 7-14 dni od nadania (w zależności od wybranej formy transportu) proponujemy klientowi ponowną wysyłkę zamówienia (oczywiście bez żadnych dodatkowych kosztów) a procedurę reklamacyjną wobec firmy przewozowej prowadzimy dalej we własnym zakresie.

// adres do reklamacji i zwrotów

Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:

Nakleo Sp. z o.o.
ul. Kleeberga 37
91-493 Łódź

Waluty

Tel: +48 506 915 101 | Email: biuro@nakleo.pl

do góry
Bestsellery
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl